PRETPLATA
Pretplata za časopis BB Informator iznosi:
- Pojedinačno slanje 400,00 + pdv
- Za 6 meseci 2000,00 + pdv
- Za 12 meseci 4000,00 + pdv
U okviru pretplate na časopis BB Informator apoteka ima pravo i na sledeće usluge:
- Besplatno prezentovanje apoteke, adresa, telefon i posebne usluge na sajtu www.bbsoft.rs/infocentar.
- Prikaz lagera apoteke namenjen pacijetima koji traže lek.
- Besplatno objavljivanje malih oglasa u časopisu.
- Prisustvovanje stručnim skupovima u hotelu Hyatt Regency Beograd, u organizaciji BB Soft –a za sve članove kolektiva apoteke koja je pretplatnik.
- Apoteke pretplatnici BB INFORMATORA mogu, pod povoljnim uslovima, obezbediti svojim pacijentima besplatan primerak časopisa APOTEKA plaćanjem samo troškova slanja Post Expressom.
- Prijavom na Mailing listu, apoteke pretplatnici redovno će dobijati aktuelne vesti i informacije značajne za rad apoteke, edukacije, obaveštenja o promeni cene lekova, pojavi novih proizvoda na tržištu, obaveštenje o Dopunama i izmenama „Žutog" Registra lekova.
289. jun 2019.
Pročitajte novi broj:
https://view.publitas.com/apoteka/informator-289/page/1
Jabuka razdora
Prolećni meseci, moglo bi se reći već tradicionalno, donose mnoštvo zdravstvenih skupova i stručnih edukacija i predstavljaju priliku za usavršavanje i učenje, ali i uspostavljanje i razvijanje poslovnih kontakta. Obično nemam običaj da u uvodnoj reči komentarišem stručne edukacije jer u suštini ovo je mali prostor za pisanje o temama koje su obrađene na predavanjima. Ali, ovog proleća na nekoliko stručnih skupova na kojima sam bila najveći utisak mi nisu ostavila predavanja (iako je bilo zaista nekoliko veoma dobrih), već odnos među koleginicama i kolegama koji dolaze na skupove. Na pomenutim skupovima pažnju mi je privuklo ponašanje nekih kolega na štandovima pojedinih farmaceutskih kompanija koji u okviru izlagačkog dela na skupovima predstavljaju svoje proizvode. Primetila sam da se neke koleginice i kolege koje rade kao predstavnici na pojedinim štandovima sa omalovažavanjem odnose prema koleginicama i kolegama koji rade u apotekama. Da to nije bio samo moj utisak potvrdilo mi je još nekoliko koleginica rečima „Prišla sam XY štandu a tamo samo što me nisu oterali namršteni saradnici" i „Gledali su me kao da hoću nešto da im otmem". Uvek ćete imati po nekog neljubaznog saradnika i navalentnog posetioca koji će se otimati za uzorak i olovku više. Ali ako ostavimo ekstreme po strani, kojih je na sreću ipak malo, čini mi se da je u poslednje vreme zaista primetan jedan blago rečeno čudan i apatičan odnos među kolegama, neka vrsta nezainteresovanosti da međusobno komuniciraju. Moje mišljenje je da su izložbeni prostor i štandovi na različitim skupovima prilika za razmenu iskustava između prakse i industrije. Tu je prilika za industriju da predstave nove i podsete na stare proizvode, a praksa ima priliku da prenese svoja iskustva sa određenim proizvodom u svakodnevnom radu sa pacijentima. Saradnja među farmaceutima iz svih segmenata farmaceutske delatnosti je ključna za opstanak naše struke. U ovom slučaju farmaceutske kompanije i apotekari čine tim koji moglo bi se reći najviše od svih zdravstvenih radnika poznaje mogućnosti lekova, medicinskih sredstava i različitih suplemenata.
Saradnja među farmaceutima ponekad podseća na antički mit „Parisov greh" u kome je Erida, boginja svađe i razdora, ljuta i besna jer je bogovi nisu pozvali na svadbu kralja Peleja i Tetide, bacila među prisutne boginje, Atinu, Afroditu i Heru jabuku uz reči da je namenjena najlepšoj među gošćama. Sve tri boginje su krenule da uzmu jabuku pa među njima izbi velika svađa, a dalji sled događaja dovede do Trojanskog rata. Farmaceuti međusobno treba da se poštuju i pomažu, a ne da dozvole kao u pomenutom antičkom mitu da ubiru plodove jabuke razdora.
Glavna i odgovorna urednica
Estela Gaković Ranisavljević